Review : Bites We Love



Met BitesWeLove krijg je wekelijks jouw favoriete bites op je deurmat of bureau voor €4,95. Je kiest het profiel dat bij je past en wij selecteren iedere week (of om de week) 4 verrassende natuurlijke tussendoortjes voor je. De box past door de brievenbus, je hoeft er dus niet voor thuis te blijven. Een BitesWeLove abonnement is gemakkelijk en flexibel. Je kunt het abonnement bijvoorbeeld een week pauzeren (handig als je op vakantie bent), je adres tijdelijk aanpassen, de bites cadeau doen aan iemand anders, maar ook weer per direct opzeggen. De bites kunnen automatisch worden betaald.  
 
 

 
 
 
Zo beschrijft de site deze snacks.  Ik besloot een proef abonnement van een week af te sluiten .
Elke week of zelfs om de week vind ik een beetje veel en ik was vooral benieuwt of de smaken me zouden bevallen.


Ik kreeg 4 verschillende zakjes thuis gestuurd binnen 5 werkdagen .
Ze komen in een kartonnen doos.  Onderstaande soorten kreeg ik toegestuurd.

Een zakje met pecan en walnoten,
Een zakje met zwarte bessen en cashewnoten
Thaise noten, en een zakje met pinda's amandelen en chocolade .

Ik vindt vooral die met pecannoten erg smakelijk.
De smaken zijn natuurlijk en lekker en daarbij is zo'n zakje precies genoeg voor een tussendoortje.

De thaise nootjes en die met choco pinda's zijn weer lekker als je zin hebt in iets zoutigs of zoetigs.

Er is voor iedereen wat wils en je kunt ook aangeven welke smaken je liever wel of niet hebt.
Alles wordt aangepast op jou smaak.

Ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst zeker nog eens een doosje bestellen :)

www.biteswelove.nl

Reacties

Engelina zei…
Ja hea :) en ze smaken ook nog eens goed en zijn gezond.

Binnenkort krijg ik nog een doosje,als er andere smaken in zitten zal ik deze zeker nog laten zien

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !