Review : Bites we love; week 2







 
Ik heb al eerdere enkele artikelen over bites we love geschreven voor de uitleg en een review klik Hier  & Hier om deze artikelen terug te lezen.
Afgelopen week heb ik weer een box binnen gekregen met onderstaande soorten.


 Er zit ook een handig kaartje bij waarop je de ingrediënten en voedingstoffen ziet.
 


Coco berry.

Ik ben dol op cocos flakes, deze variant is heerlijk door de yoghurt maar ook zo als snack.


Berry Power

 
Deze variant bevat het superfruit goij bessen.
maar ook zwarte bessen en rozijnen hmmm.

 

 
Soy Beans

Ik had niet verwacht dat ik deze lekker zou gaan vinden maar niks is minder waar, ze zijn heerlijk. Een welkome afwisseling van al het zoet.
 
Charlie's Angels
 
Amandelen vind ik lekker en pompoen pitten ook, samen met de bessen is dit een lekkere mix.


op www.biteswelove.nl kun je ze bestellen voor slechts 4,95  inclusief verzendkosten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !