GossipSpace : Man en vrouw zien er uit als identieke tweeling


In Rusland is er een getrouwd stel dat er uit ziet als een identieke tweeling .  Als eerste denk je natuurlijk hea ?!  2 vrouwen die met elkaar mogen trouwen in RUSLAND!!?

Nou nee, ''Alina'' heet eigenlijk Dmitry .
Hij labelt zichzelf als Androgyne en niet specifiek als man of vrouw.  Hierdoor kon Rusland dit jonge stel niet verbieden om te trouwen. 

[Alison is links op de foto en Alina rechts, ja echt, ik dacht ook andersom ;)] Dmitry lijkt haast een betere versie van zijn vrouw!


Toen ze wilden trouwen verwachtte dit stel veel ophef maar het enige wat de regering wilde was dat zij niet beiden in een trouwjurk zouden trouwen.  Een huwelijk was immers bedoeld voor een man en een vrouw.

Maar omdat het in Rusland niet verboden is om een jurk te dragen,  droeg ''Alina'' ook gewoon een trouwjurk net zoals zijn bruid Alison.


Begrijp me niet verkeerd, ik vind het tof dat zij mogen trouwen, en ik heb niks tegen travestieten, maar ik vind het wel zeer vreemd, dat je als man er precies zo uit wilt zien als je vrouw.  En dat je dit als vrouw niet erg vind.

Ook willen ze graag twee kinderen, het lijkt me voor hen ook verwarrend om papa te zeggen tegen een man die precies op hen moeder lijkt .

Maar als hij hier gelukkig van worden dan moeten ze hier natuurlijk gewoon mee verder gaan, maar vreemd is het wel.

Bron ; first to know .


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !