Keeping up with... #1


Oepz !  Al een paar dagen heb ik niet geblogd.
Dit betekent niet dat ik geen artikelen heb klaar staan maar gewoon dat ik erg druk was.

Gisteren heb ik Sinterklaas gevierd bij mijn moeder en dat was erg gezellig .


Ik heb ook leuke cadeautjes gekregen.
Onder andere een heel fijne shampoo waar ik binnenkort een artikel over ga schrijven . En een leuke nagellak waar zeer snel een notd over komt .

Verder heb ik gezien op veel blogs dat de beauty tutorial van Kim plaats moet maken voor die van dr half zusje Kylie.
Toch vind ik het juist leuk om kendall haar look na te maken.  Very bronzy en nude lippen .
Volgende week kun je deze look verwachten.
 
 
Buiten om de nagellak die ik heb gekregen heb ik er zelf ook een paar gescoord waaronder eentje van Etude House.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !