FOTD # Total make-up look oud en nieuw

Ik smeerde eerst een primer op mijn gezicht zodat mijn make-up goed zou blijven zitten.

Vervolgens pakte ik mijn  nieuwe concealer palette erbij van Ebay en hiermee shapede ik mijn gezicht.

Daar ging een bb cream [Garnier] overheen om het mooi te blenden en een matte powder van Catrice om de glans af te laten nemen.

Ik pakte een bronzer van Essence en ging hiermee over mijn wangen ,voorhoofd en kin.   Ik pakte een donkerder bruine bronzer van de Action  en ging hier mee nogmaals over mijn wangen .  Daaroverheen een transparante poeder van Essence en een licht roze blush van Essence.

Ik pakte weer nepwimpers en knipte deze doormidden.
Dit keer pakte ik de langste en dikste wimpers.
De mascara die ik gebruik is van Yves Rocher en Essence.
De oogschaduw komt van het sun club palette en mijn nieuwe palette van Saffron. ik gebruikte 3 paarse en 2 grijze tinten.

Een oogpotlood van Essence kerst LM en de liquid eyeliner komt van hetzelfde merk.  Mijn wenkbrauw poeder is van Catrice .   

Op mijn lippen draag ik enkel een lipsmacker, watermeloen. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !