Favorieten # December

December is al bijna weer voorbij en man, wat is deze maand snel gegaan.

De hoogste tijd voor een favorieten artikel.
Ik heb nieuwe en oude favorieten .

Als eerste deze 3 lipsticks die ik afwisselend heb gebruikt afgelopen maand.


De eerste is een paarse lipstick van de Essence kerst LM.
Een mooi paarse lipstick die lang blijft zitten .

De tweede is een heel licht roze lipstick van Miss Sporty die lekker zacht voelt op je lippen en een water meloen geurtje heeft.

De derde is van de HEMA en is een goede mac dupe.
Deze blijft ook minstens 4 uur mooi zitten .



Deze gel crème van Yves Rocher is ook een favoriet van me , ik gebruikte hem al veel in de zomer omdat hij verfrissend aanvoelt en snel intrekt maar nu het weer wat guurder wordt pak ik deze er ook weer vaak bij.



Ook ben ik dol op de olijven geur van de bodyshop, helaas was mijn potje van 50 ml al snel op maar Lucky me, ik won precies zo'n potje met een win actie.
Dus ik kan weer even voor uit .
foto van Engelina Graepler.


Deze anti klit spray van Kruidvat kocht ik in de aanbieding en verwachtte er eigenlijk niet al te veel van.
Als ik mijn haar niet uitkam na het douchen kom ik er s'ochtends niet meer door heen vanwege de slag in mijn haar.  Maar met deze spray gingen de klitten ontzettend makkelijk weg en ging mijn haar mooi glanzen .




Dit parfum kreeg ik van mijn moeder voor mijn verjaardag.
Ik had deze geur al in een bodylotion en ben er echt dol op.
Ik heb hem afgelopen maand veel gedragen maar ben er toch zuinig mee. 1 spraytje is al genoeg.
 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !