Review : x-mas Quattro Essence

Over het algemeen ben ik erg tevreden over de quattro palletjes van Essence.  De diversiteit in kleuren is mooi en ze blijven ook redelijk zitten zonder al te veel fall out .
 
 

Toen ik dit palletje zag liggen bij De LM editie moest ik er dan ook eentje meenemen . Ze hebben twee soorten en ik nam de groene versie mee.
 
  Er zit een donkere kleur in , een highlighter, een all over lid kleurtje en een mooie gouden voor in de ooghoek. 
Wat me opviel tijdens het aanbrengen is dat deze wel heel erg poederig zijn ! Dit ben ik niet gewend van Essence.  Dus heb ik eerst even een oogschaduwbasis aangebracht.  De kleurtjes bevatten erg veel glitter en zijn niet zo fel als ik had verwacht. Op deze foto zie je duidelijk de fall out .


Dit zijn leuke kleurtjes voor een subtiele kerst look of als je alleen graag een goud kleurtje wilt.
Zelf vind ik de kleuren leuk bij elkaar maar jammer dat het pigment zo tegenvalt.  Want de donkergroene kleur in mijn crease zie je niet eens.  Alleen het gouden kleurtje doet het goed.  Voor 2,89 heb je het palletje al.
Dus dat valt dan weer mee. 
Ik ga eens kijken of ik de kleurtjes ''nat'' kan gaan gebruiken, misschien dat de kleur intensiteit dan beter wordt.


oja als je wilt kun je me hier volgen
Twitter
Facebook
Pinterest
Bloglovin


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !