Review : Balance me wonder eye cream

Deze cream van 7 ml won ik met een win actie.
Ik was aardig benieuwt naar deze cream omdat ik nogal snel irritaties krijg van andere eye creams.
Balance me is een natuurlijk merk en de substantie zou duurzaam zijn .



De tube heeft een handige ''tuit'' waarmee je goed kunt doseren,zo weet je zeker dat je niet te veel product gebruikt. Het is een heel dunne substantie en heeft een typische geur, ik hou er niet zo van maar het is niet storend.


De cream zou wallen verbergen, schaduwen en fijne lijntjes verminderen en de huid gladder maken. Nou heb ik hier eigenlijk geen last van maar wilde wel weten of deze mijn huid wat zou hydrateren.




Helaas kreeg ik tijden het aanbrengen al direct een branderig gevoel zoals bij alle eye creams die ik gebruik.
Ik heb gevoelige ogen en ook al is deze cream 99% natuurlijk zit er blijkbaar toch een stof in waar ik niet goed tegen kan, toch maar eens uit zoeken welke stof dit is!

Al met al lijkt me dit wel een fijne cream voor mensen die geen gevoelige ogen hebben maar er wel net iets frisser uit willen zien !

Reacties

Anoniem zei…
Jammer dat je deze ook niet zo fijn vind.

xoa d
Engelina zei…
Ja klopt maar ik heb dan ook heel gevoelige ogen. Meiden met een normale huid zouden hier wel baat bij hebben.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !