Week overzicht . #2

Deze week heb ik eigenlijk helemaal niet zo veel gedaan en dat is ook weleens een keertje leuk.
Ik heb deze week een 30 dagen challenge afgerond maar ik denk dat dit voorlopig ook meteen weer de laatste is, gewoonweg omdat ik vergeet elke dag het artikel te plaatsen .  Of ik vergeet een foto van de lipstick te maken. Maar ik ben er wel achter gekomen welke sticks echt mijn favorieten zijn.




Verder heb ik weer wat NOTD's gemaakt en heb ik de nagels van een buurmeisje gedaan. [ geen foto helaas]


En veel geknuffeld met mijn kleine schatjes.


Ook staat er nog steeds een Closet Sale online !

Foto: erg mooie masker ketting 4 euroFoto: 1 x op voorraad   2 euro



En voor volgende week staan er wat fijne reviews op  de planning van showergels .  Bijvoorbeeld een hele fijne van Oriflame en een frisse van Douglas.


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !