Review : NYC Lipstain Berry Long Time

Over het algemeen hou ik niet zo van lipstains omdat ze zo chemisch smaken en velletjes nog beter zichtbaar zijn.
Toch kon ik het niet laten om deze mooie bessen rode ''berry long time '' in mijn mandje te gooien en meteen uit te proberen .

NYC belooft dat deze lipstain ''smooch proof'' is en 16 uur lang blijft zitten .  Laat ik je dan maar meteen uit de droom helpen, want binnen 3 uur is de kleur echt wel verdwenen. Dat hij niet verschuift lijkt me logisch want het is een soort inkt en geen gloss. De stain blijft dus wel netjes op zijn plaats.

Wat ik ook erg fijn vind aan deze lipstain is de goede pigmentatie [ is op te bouwen ] en de lange smalle punt waardoor je makkelijk je lip lijn kunt volgen tijdens het aanbrengen.




Ook de kleur vind ik erg mooi. Niet te heftig maar ook zeker niet te weinig. Er komt genoeg kleur af van de stift.
Hier onder zie je een foto van mijn lippen met berry long time .

Je kunt de kleur heftiger aan brengen maar dit heb ik extra niet gedaan. Ik heb namelijk erg droge lippen en dan gaat de kleur in de lijntjes zitten . Dit ziet er niet mooi uit .

Al met al ben ik best tevreden met deze stain.
Hij kost 3,99 en is te koop bij onder andere Trekpleister en Het Kruidvat.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !