Review : Essence eyeshadow cream

Van de nieuwe collectie van Essence ''Rock Out'' nam ik slechts 3 producten mee.  De roze kleur lipgloss is bijvoorbeeld al heel vaak uitgebracht en de zilveren en paarse eyeliner spraken mij niet aan.  De nagellak daarentegen zag er super leuk uit en ik nam daarom ook 2 lakjes mee.  De eyeshadow cream zag er ook gepigmenteerd uit en was ook daar erg benieuwt naar.


De cream zit in een kleine tube met een lang uiteinde dat hygiënisch werkt .
Hier onder zie je de cream over een oogschaduw basis heen. Ik draag hier verder geen make-up


En hier draag ik eyeliner en mascara erbij.





Het is een mooie subtiele cream.
Hij blijft aardig goed zitten en is leuk om te gebruiken in je ooghoek als extra touch.   Hij kost trouwens 2,29  en  te koop bij Kruidvat of Trekpleister.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !