Review : 28 colours eyeshadow palette van de action

De action komt ook met allerlei naked dupes.
Er zijn 4 verschillende doosjes te verkrijgen met ieders 28 kleuren. Je kunt hier neutrale en party looks mee maken.

Ze komen in een zwart karton en het doosje zelf is doorzichtig plastic. Ik ben erg benieuwt wat voor kwaliteit ik krijg voor mijn 2,49!
Uit deze 4 doosjes kun je kiezen en ik koos voor die met  blauwe kleuren.

En zo zien de kleuren er uit!
 
 
Mooie matte en glitter kleurtjes!
Hier onder heb ik enkele kleuren op mijn arm geswatched.
Het pigment is prima voor die prijs. Alleen jammer dat de kleuren nogal poederig zijn.  Als je deze kleuren wilt dragen is een goede oogschaduw primer noodzakelijk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !