Essence MTV Ema's Rock Out LM !



 
Essence heeft een nieuwe LM collectie uitgebracht ter inspiratie van de EMA .   Ofwel veel glitter en glamour !
Een hele leuke collectie maar echt voor een feestje.
 


Zo heeft essence bijvoorbeeld een creamy paarse eyeliner te koop en een vinyl finish glittery zilver grijze lipgloss, niet echt alledaags dus .

De lakjes zijn voor iedereen te doen en er is zelfs een speciale glow in the dark topcoat met sterretjes er in.

Een multicolor blush ontbreekt ook niet maar ook deze is niet echt voor iedereen weggelegd. De kleuren paars en roze zijn nogal koel en staan mij bijvoorbeeld totaal niet.

Ook zijn er oogschaduw creams en daar heb ik er wel eentje van meegenomen. Ik ben namelijk erg benieuwt naar de kwaliteit.


Verder zijn er haar krijt poeders!



Ik heb van deze collectie 3 producten meegenomen die ik in een ander artikel zal bespreken :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !