''De Action - Wat vind je er allemaal?

Als je vertelt dat je bij de Action was geweest keken ze je eerst nog wel eens raar aan . Het zou een ''schooier winkel'' zijn of de producten zouden slecht zijn of etenswaren al over datum. Niks is minder waar!
Ik zelf kom een paar keer per week bij de Action om nieuwe dingetjes te zoeken en er zit bijna altijd wel wat leuks bij.
En veel bloggers schrijven ook regelmatig positieve reviews over bijvoorbeeld de make-up en verzorging producten.
Je kunt er terecht voor onder andere :

* Speelgoed
* Verzorging producten
* Etenswaren en Drinken
* Kleding & Schoenen
* Lampen, zadels, auto en fiets benodigdheden
* Badkamer & Textiel producten
* Hobby producten
* School en kantoor benodigdheden
* Decoratieve spulletjes
* Spullen voor je huisdier
 
 
kussenhoes foto 40x40cm div.dierenprints

Eigenlijk kun je er voor alles terecht.
Maar wat zijn mijn favoriete producten?

Ik kom er graag voor kattenvoer en konijnen snoepjes.
A-merken zijn vaak leuk geprijsd en mijn huisdieren zijn er dol op.    catisfactions kattensnacks 60g met rund
Kussentjes koop ik er ook graag, ze kosten slechts 1,50 per stuk en een sloop gemiddeld 1,99.

En ik koop regelmatig wax-melts !
home wax moods geurbranderset 7dlg

En ik haal er regelmatig mijn haar maskers en conditioner.
Lekker goedkoop en gewoon goed spul, zoals deze van Dove.
dove hair therapy cond. 180ml color care


Ik vind het een super leuke winkel waar je altijd wel leuke koopjes vind. :)
Ook voor schoonmaak producten kun je er terecht.
andy allesreiniger 750ml lelie fris

En hun nagellak lakt erg fijn.  Regelmatige hebben ze ook merken als Rimmel, Sally Hansen en O.p.i in het assortiment.

Kortom zeker de moeite waard om een budget proof kijkje te nemen als je dat nog niet deed :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !