What's up for this week!

What's up for this week! 


 Deze week komt er een artikel online over een gezichts masker van Dr. Van Der Hoog.  Louis vond dat het zijn taak was om het onmogelijk te maken product foto's te maken haha. 
Foto: Louis vind het leuk om product foto's the photobomben xD

Ook zal ik een NOTD plaatsen met een mooie lak van Catrice.  En zal deze week de lip polish aan bod komen.
[ en ja het is weer een rode kleur ;p  ]




Verder  ga ik de banaan pannenkoekjes bakken waar iedereen zo over hyped! Ik ben erg benieuwt naar hoe ze smaken en of het me lukt zonder dat ze scrambled worden.






Wat de week verder brengt laat ik lekker aan het lot over ;)
Ik heb verder nog geen plannen en ook nog geen artikelen klaar liggen . 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !