Sunday Chat! 1

En toen was het alweer zondag. Nadat ik een gezellige avond met mijn vader en broertje heb gehad dook ik snel mijn bed in om vandaag weer naar de kermis te gaan.
Er was ook een leuke glow paint show en aan het einde van de avond zaten Ingo en ik helemaal onder de verf!
Hieronder valt het nog wel mee maar mijn haren waren aan het einde helemaal oranje en mijn schoenen zien nog steeds groen. Het was in ieder geval heel gezellig .
Deze foto maakte mijn vader van ons .

Foto: Malle Babbel Aalten.  Paint paint paaaaainnt everywehere lol



Nadat de kermis was afgelopen ben ik nog met wat vriendinnen een kroeg in geweest en lekker mee geblert met ''what's up'' van de 4nonblondes. Het was een leuke coverband maar hun naam is me helaas ontgaan.
 
 


Rond een uur of 1 dook ik mijn nest in . Mijn nieuwe katertje Louis vond mijn bed ook een leuke ontdekking haha.


Foto


En verder heb ik een leuke link voor jullie.
Ellen Fukkink is namelijk net begonnen met bloggen op haar beauty blog PureGloss en heeft een leuke how-to  makeup look online staan.  Het is haar eerste artikel.
Het zou leuk zijn als jullie een kijkje nemen.
IMG_0649.JPG



Ik ben vanmiddag nog even langs de kermis geweest met zusjes,hun vriendjes en mijn broertje en nog even in een attractie geweest . Erg leuk!  En nu is kermis 2014 alweer voor bij . 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !