Yves Rocher : Favoriete Producten

Vanaf dat ik me kan herinneren hebben we altijd Yves Rocher douchgels in de badkamer staan en sinds een tijdje bestel ik ook mijn eigen spulletjes bij deze leuke online web shop.



Het leuke van deze winkel is dat je altijd een gratis product bij je bestelling krijgt en dat er vaak en veel aanbiedingen zijn.
Hieronder een lijstje met favoriete producten van Yves Rocher.

Als eerste dit heerlijke parfum! ''Flower Party ''
Een heerlijk zomers parfum met bloemengeur.
Hij is lekker zoet maar niet te overheersend.
Dit parfum kreeg ik bij een bestelling, en er zijn meerdere geuren van deze lijn.  Ik heb ze alle 3   [ By night, summer}

Dit geurtje heb ik nog niet zo lang in mijn bezit maar ook deze heb ik gekregen bij mijn bestelling.  Lekker fris en citrus achtig ''muguet en fleurs''


Verder ben ik dol op deze gel-creme.
Hij matteert,hydrateerd en trekt snel in.
Nu in de aanbieding voor 5,90



De bijbehorende cleansing gel is ook erg fijn.
Hij verfrist en droogt niet uit .

Deze zelfbruin spray is erg subtiel,trekt snel in en geeft niet af.
Deze heerlijke bodycreme bevat camille en is zacht voor de huid.
Eigenlijk een soort nivea .


Verder ben ik dol op de monoi de Tahiti lijn!
Deze parfum spray ruikt lekker zomers.

Bovendien is de bodyshampoo ook verrukkelijk !
En als laatste van deze lijst de geweldige nieuwe lipsticks van de cherry oil collectie. Ik heb deze kleur kunnen kopen voor slechts 5,95, dat is 50 % korting !









Alle producten zijn te koop bij 

www.yves-rocher.nl
www.yves-rocher.be

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !