Splashed ! [ opgemaakt] # 1

In deze ''splashed'' ofwel opgemaakt, heb ik 4 artikelen .
Ik heb veel te veel mini's liggen dus daarmee ben ik begonnen!
Een shampoo van Lee Stafford 50 ml - poker straight
Een douchegel van Kneipp 30 ml vijgenmelk en arganolie
Een hairbutter van de bodyshop 60 ml
En een ''grote'' douchegel van Dove-Go Fresh


Ik vind de shampoo erg fijn, er zit een bepaald stofje in dat je haar ''plat maakt''.  Het zorgt ervoor dat je haar niet pluist.
Er zit een hoop wetenschappelijke info achter,
Poker Straight Shampoo met P2fifty bevat extra mega-QUAT. Het oppervlak van het haar is negatief geladen en trekt daardoor de QUAT (Polyquaternum-10) aan, die het haar glad strijkt, behandelt en zorgt voor een Poker Straight-look.
Polyquaternium-10 en een silicone-emulsie behandelen het haar waardoor het gemakkelijker wordt om door te kammen en in model te brengen. Bovendien gaat het mooi glanzen.
P2FiFTY COMPLEX™ combineert op een doeltreffende manier de antioxiderende vitamine E, een thermisch beschermende polymeer en levende woestijnextracten van olijvenblad en cactusbloem voor bescherming tegen de hitte van professionele stijltangen (tot 250°C).

Prima shampoo, als hij weer in de aanbieding is koop ik hem zeker opnieuw. Ik vind hem alleen wel een beetje prijzig.
2,95 voor 50 ml

Dan verder met de douchegel van Kneipp.
Ik vind het een simpele douchegel die prima ruikt maar niks extra's voor mijn huid doet.
Ik zal hem ook niet opnieuw kopen.
2,02 voor 30 ml.

De Hairbutter van the bodyshop kocht ik in de aanbieding .
Het goedje maakt mijn haar heerlijk zacht.
Helaas is dit ook maar een klein potje.
Ik kocht hem voor 2,50 en het potje bevat 60 ml


De go fresh showergel van Dove vind ik heerlijk.
Hij ruikt lekker fris en maakt mijn huid lekker zacht.
Ik ga hem denk ik niet opnieuw kopen omdat ik nog genoeg showergels heb staan.
3,99 voor 250 ml.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !