Review : Thierry Mugler : Alien parfum


Pas geleden heb ik een sample van deze geur mogen ontvangen.
Deze geur wordt erg geprezen en ik vroeg me af of hij ook echt zo geweldig zou zijn. 



Het flesje ziet er al apart uit en dat vind ik altijd leuk bij parfums.
Deze fles ziet er echt uit als een kunst object.

Er is niet echt een manier om dit parfum te omschrijven.
Ik ruik bloemen maar ook vanille . Het is een poeder achtig geurtje dat niet iedereen lekker vind. Ik vind hem echter heerlijk.
Het ruikt namelijk heerlijk zoet maar toch ruik je ook het frisse van sandelhout er door heen.  De geur blijft ook lang hangen.
Ik ontving een sample van 1,2 ml bij Douglas maar zou graag een grote fles willen. Dit is een geur die je steeds maar wilt dragen omdat hij zo apart en fris ruikt.
Helaas is de fles nogal prijzig dus ik zou hem daarom wat sneller laten liggen. 


Doen ! Als de prijs je niet zo veel uitmaakt en je van aparte fris zoete geurtjes houdt  .

Lekker laten liggen :  Als het toch te duur is of als de geur je absoluut niet ligt.  
 

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !