Review : Miss Sporty Lip Crayon Pink Popcicle

 

Laatst had ik al een lip crayon laten zien van Miss Sporty en vandaag is het de beurt aan een andere kleur namelijk :Pink Popcicle. Het is een liever roze kleur en aangezien de pigmentatie van ''bubble pop'' erg sterk was had ik van deze stick ook hoge verwachtingen. Hier onder zie je de kleur op mijn lippen.

Foto
Helaas is deze crayon niet zo sterk gepigmenteerd als de andere stick wat ik erg jammer vindt. Dit is meer een voedende lipbalsem en niet echt een mooie knal kleur.
Als je op zoek bent naar een nude kleurtje is dit echter wel wat voor jou, maar ik hou meer van knallend.
Ook deze stick is voor 2,99 te koop.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !