Review : Charming Cat Waterproof Mascara [ Ebay]


 
Zoals ik al eerder vermeldde in mijn Ebay shoplog had ik enkele mascara's besteld.
Deze mascara die de naam ''Charming Cat '' draagt leek mij wel interessant.  Hij zou volume aan je wimpers moeten geven en waterproof moeten zijn.  Meestal geven zulke mascara's alleen een beetje kleur af en zijn de volume en waterproof-heid ver te zoeken!


Toch was ik blij verrast door deze mascara!
Hij geeft zeker volume aan mijn wimpers namelijk.
De mascara is ook goed zwart, separeert mijn wimpers perfect en laat ze zelfs wat langer lijken .


En het toffe is ook dat de mascara niet afgeeft.
Hij is wel degelijk waterproof!
Een toppertje dus.


p.s   Deze mascara is binnenkort ook te koop via mijn Facebook pagina. voor slechts 1,75 .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !