Ebay mini Shoplog

 
Ik kocht weer wat leuke beauty gerelateerde spulletjes op Ebay.
Onder andere deze waterproof mascara waar nog een review over komt .   hij kostte 1,12 .

Verder ben ik ook zeer benieuwt naar de kwaliteit van deze nepwimpers, ze zitten met 10 paar in een doosje en kosten 1,00

Verder kocht ik voor in mijn blog sale meerdere van dit soort lipbalms, ze kosten 1,50 per stuk en zijn in meerdere soorten en geuren verkrijgbaar. 

Onderstaande ''pleisters'' zouden ontgiftend moeten werken en zouden de pijn in vermoeide voeten moeten weg nemen
Ik heb ze uitgetest en ze werken wel degelijk! 1,14 voor 10 stuks,
koopje dus !
 
 
 
 
 
 

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !