review : Body lotion spray & go Vaseline

Je kent die reclame wel , de vrouw in dr ondergoed die zichzelf onder sprayed met dit goedje en binnen 10 seconden aangekleed is.  Vaseline beweerd dat je nadat je de spray op hebt gespoten na een enkele keer wrijven meteen droog bent en dat er geen inwerk tijd nodig is.  Je kunt meteen in je kleren schieten . Nou ben ik erg sceptisch over zulke beloftes, en vooral als het te mooi lijkt om waar te zijn , want wie wil dat nou niet ? :  een fijne verzorgende spray bodylotion, handig in gebruik die snel intrekt.    Toch wilde ik de spray uitproberen,
kijken of hij stiekem echt zo goed is als belooft.



Deze twee sprays heb ik gekocht .
Een cacao versie, die eigenlijk meer naar pina colada ruikt als je het mij vraagt, en een verkoelende aloe vera geur.

En ja hoor, beide sprays trekken lekker snel in en zijn erg verzorgend. De groene spray is lekker voor in de zomer vanwege het verkoelende effect. De bruine versie is weer lekker voor in de winter omdat ik het gevoel heb dat die mijn huis wat meer hydrateert .

Doen ! als je op zoek bent naar een bodylotion die snel intrekt,
fris ruikt .

lekker laten liggen :  Als je liever een creme of een butter gebruikt of liever meer keuze aan geuren wilt .

6,80 -  bij de drogisterij.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !