Review : Morrocan Argan Oil Shampoo Kruidvat


Deze shampoo van Kruidvat ligt al een tijdje in de schappen,
maar trok nooit echt mijn aandacht.  Argan Olie is een echte hype,
maar daadwerkelijk  zit er meestal maar zeer weinig van dit goedje,
in het eind product zelf.  Toch besloot ik van de week maar eens op de achterkant van de fles te bekijken, en was aangenaam verrast.
Meestal staat ‘’argan spinosa’’ aan het eind van de lijst met bestanddelen,
maar bij deze fles stond hij als 6e bestanddeel [ na water en silliconen]
Dit betekend dus dat er daadwerkelijk genoeg olie in zit om een werkend bestanddeel te zijn.  Bovendien kost de fles slechts 1,39 voor 500 ml,
dus besloot ik toch om hem mee te nemen .




Wat me als eerste opvalt is de geur, hij ruikt heerlijk zoet en mediterraans.
Verder is de structuur grappig .

  Normaal zijn shampoos vloeibaar en loopt het meteen van je hand af , maar deze shampoo is meer ‘’plakkerig’’ je kunt goed merken dat er olie in zit!  De shampoo voelt een beetje aan als vaseline,
en schuimt niet zo heel erg in je haar.
Kruidvat zegt zelf over de shampoo dat je het goedje goed moet inmasseren en zorgvuldig uit moet spoelen voor zacht ,glanzend en soepel haar.
De olie zou snel in moeten trekken en je haar niet vet mogen maken .
Deze shampoo maakt mijn haar zeker niet vet,
en maakt mijn haar ietsiepietsie zachter, maar verder zie ik nog geen verschil.
Ik zal deze fles blijven gebruiken in combinatie met mijn andere haar producten en zal als ie op is,  opnieuw mijn mening geven.

Doen ! Als je van nature gezond of vet haar hebt en je haar wel een boos kan gebruiken.

Lekker laten liggen : Als je al wat droger haar hebt ,of je haar toch echt meer verzorging nodig heeft.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !