Review : Flower Party Parfum. Yves rocher


Ik ben gek op de flower party parfums van Yves Rocher.
Ze zijn lekker zoet, maar toch weer niet te zwaar.
Ik heb de zomer en de nacht editie al een tijd in mijn bezit,
maar nog steeds de originele versie niet ! Daar kwam vandaag verandering in.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRC8lAWQxmhVh6Dql76KTeekLSHTDN89r2UYtXo9FgEKNo-Wt6MdQ
Het eerste wat me opvalt is de vrolijke verpakking.
Mooi blank en rood glas met een bloemvormige dop.
In het flesje zit 50 ml en daar doe je ook wel een hele tijd mee.
lychee, framboos, sinaasappel, mandarijn, rozen en vanille  zijn de geur noten,
vooral de mandarijnen en de rozen ruik je goed terug in dit parfum.
pas als je deze eau te toilette een halve dag draagt ruik je de vanille terug.

Ik vind dit een lekker parfum!
Net zo lekker als de andere 2.
al is ‘’by night’’ een stukkie zwaarder,
en ‘’summer’’ nog wat bloemiger

deze 50 ml fles kost 35=, bij yves rocher.
er is ook een 30 ml fles verkrijgbaar.


https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRlsZ7ejBJtcC1SosgjiW4Idr6iedKS-uh_be8g3hRbYdgmhsvZ

Doen ! Als je van bloemig en fruitig houdt.

Lekker laten liggen : Als je dat niet doet.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !