Review : Essence Ultime Spray Conditionor Schwarzkopf


Je kent ze wel, van die spray’s met 2 lagen,
je moet ze schudden en dan zouden ze je haren moeten voorzien,
van een mooi glans. Ook zouden ze er voor moeten zorgen dat je haren er gezond uit zien en makkelijk doorkambaar zijn.  Nou ik ben er sceptisch over.
Die van Dove bevalt absoluut niet. De spray zorgt er voor dat mijn haren verzwaren en er vet uit zien . Hij trekt niet snel in en vind de dop ook verschrikkelijk irritant !  Maar toen zag ik deze spray in het schap staan:
Essence Ultime Spray Conditioner! Van Schwarzkopf.
Deze spray zou niet alleen het bovenstaande moeten waarmaken,
maar zou er ook voor zorgen dat je haar meer volume krijgt.

Dit wilde ik wel uitproberen, het zou echt een uitkomst voor mij zijn.
mijn lokken zijn erg droog door al het verven en bleken namelijk.!

Het eerste wat me op valt is dat deze fles makkelijk in de hand ligt.
Hij heeft geen standaard ronde vorm en dit vind ik erg fijn.
Er zit 200 ml in de fles en dit is een normale inhoud.
De spray zelf moet je goed schudden zodat de twee delen met elkaar mixen.
Hij ruikt bovendien erg lekker ! zoet maar ook lekker fris.
Hier onder de lijst met bestanddelen.

Helaas glimt de fles zo hard, dat ik geen scherpere foto kan krijgen.
Maar het komt er op neer dat op het parfum na, er erg veel verzorgende ingredienten in zitten !  dat is erg fijn voor je haar. 
Zodra ik de spray gebruik merk ik meteen dat deze spray wel degelijk wat voor mijn haar kan betekenen.  Mijn haar voelt luchtig,zacht en ook voluminieus aan.  Ook voorziet deze spray mijn haren van een mooie glans.
Als je deze spray 3 keer per dag gebruikt krijg je een mooie nonchalante look.


Deze spray is te koop bij de drogist voor 4.99.
Ik kocht deze in de aanbieding voor 2,50  bij de kruidvat.

Doen ! Als je niet zo van droogshampoos houdt of juist je look wilt versterken met een volume product.

Lekker laten liggen : Als je deze verzorging niet nodig hebt , of liever argan olie gebruikt .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !