Review: City Proof Twistable Intense Lipcolor

''chubby sticks'' komen de grond uit als paddenstoelen!
Verzorgende lipsticks in de vorm van een dik krijtje.
Ook NYC heeft een aantal kleuren uitgebracht waar van ik er eentje kocht.
"Canal st. Coral'' , een koraal kleurige stick. NYC belooft intense kleur ,
en ik vroeg me af of dit krijt dat ook waarmaakte.




Het eerste wat ik merk aan de verpakking is dat hij erg onhandig is.
Als je de dop er weer terug op wilt doen heb je een grote kans dat het product beschadigd. Je kunt de stick net niet ver genoeg terug draaien.

Verder is de geur wel prettig, ik kan hem niet echt omschrijven , maar hij is niet chemisch.

Hier onder zie je , hoe de kleur er uit ziet op mijn lippen .


Een mooie koraal kleur is te zien op mijn lippen.
De kleur is inderdaad intens en blijft lang zitten.
Wat te drinken en een hapje eten overleeft hij zeker.
Hij smeert makkelijk uit en voelt bovendien ook fijn aan op je lippen.

Een fijne lipstick dus.

te koop bij trekpleister,kruidvat en andere drogisterijen die NYC verkopen.


Doen ! Als je op zoek bent naar een chubby stick die een intense kleur geeft , in plaats van een sheer one,  lang blijft zitten en 3,99 wilt betalen.

Lekker laten liggen : Als je juist een duurdere of een goedkopere prefereert,
liever een sheer glansje op je lippen wilt, of liever een echte lipstick gebruikt. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !