Review : NYC Big bold mascara

Ik gebruik nu al een tijdje de big bold mascara van NYC.
Soms leg ik hem weg om een andere mascara uit te testen maar ,
ik kom altijd bij deze oranje kanjer terug.

Deze mascara belooft tot 15 x volume aan je wimpers te geven,
omdat deze formule collageen bevat.



Ik ben erg sceptisch over zulke mascara's maar jeetje wat een volume !
Ik heb van mezelf zware wimpers die omlaag hangen maar met deze mascara krijg je echt een wow effect.  Hij heeft een ook een extra groot borsteltje en klontert niet als je de mascara goed aanbrengt.

Hier onder kun je het verschil goed zien, boven zonder en onder met NYC.
Foto
Foto
Meer lengte, meer volume en bovenal meer kleur , top spul !

NYC is onder andere bij Trekpleister en kruidvat te koop voor 4,29
maar er zijn regelmatig acties dat je er 2 voor 5=, kunt krijgen.

Doen ! Als je op zoek bent naar een mascara die daadwerkelijk haar beloftes waar maakt , van volume houdt en een baboom effect wilt bereiken.

Lekker laten liggen : Als je toch liever een wat duurdere mascara gebruikt,
of juist van lekker subtiel houdt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !