Review : HEMA fruity feast mask

Ik besloot dat het weer eens tijd was voor een gezicht masker.
Deze van de Hema kende ik nog niet en wilde ik graag eens uitproberen.
Fruity feast mask klinkt heel lekker, maar is hij dat ook?
de substantie is erg dik en klonterig.
Ik weet niet of dit een plus of een min punt is , een beetje van allebei.
Dit masker wordt snel hard op je gezicht en druipt er dus niet van af,
maar dit betekend ook dat hij niet zo makkelijk uit te smeren is.
Dit masker kun je beter met je vingers aanbrengen dan met je kwast.
  Dit masker laat je 10 a 15 minuten op je gezicht zitten.
Er zijn verschillende mineralen en zeezout aan dit masker toegevoegd
erg fijn maar dit maakt wel dat de geur zoet-zout is en persoonlijk vind ik ,
dat geen goede combinatie. Wel voelt hij lekker fris op je gezicht.

Als je een normale huid hebt, kun je dit masker gerust gebruiken,
maar als je snel irritaties krijgt zal ik hem laten liggen want er is wel parfum aan toegevoegd .Ik zelf heb best een gevoelige gezichtshuid maar het masker prikt of trekt niet.



Verder heeft het een soort van roze achtige kleur en wordt het masker erg snel hard. niet lachen dus ;).

Maar helaas zodra het masker met veel [ heel veel ] water is afgespoeld,
is mijn gezicht een tikkeltje rood en voelt absoluut niet zacht aan.
Wel is mijn gezicht goed gereinigd.

Ik ga deze niet vaker kopen. Maar zoals ik al zei, het kan er ook aan liggen dat mijn gezicht erg gevoelig is en door het ingrediënt phenoxyethanol.

Doen ! Als je geen gevoelige huid hebt, het niet erg vind dat er parfum in een masker zit en als je op zoek bent naar een fris ruikende gezicht masker.

Lekker laten liggen : Als je wel een gevoelige huid hebt , of meer van peellof of gel masker houdt.


Het masker kost 1,80 [ ongeveer ]bij Hema

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !