3 x Fijne Shampoo

Ik wissel vaak mijn shampoos af om weer iets nieuws te proberen.
Toch zijn er een paar flessen die ik toch opnieuw blijf kopen.

Onder andere Andrelon ZomerBlond
en erg fijne shampoo met licht reflecterende deeltjes voor een mooie zomers gloed, over je natuurlijke of geverfde haar.  advies prijs ligt rond de 3=,


Verder ben ik dol op de coconut shampoo van Inecto.
Deze shampoo ruikt heerlijk naar cocos zonder al te sterk aanwezig te zijn.
Deze shampoo zorgt er voor dat je lokken hun glans behouden en lekker zacht aanvoelen.  deze kost rond de 4 euro .

Ook de zilvershampoo van kruidvat mag niet in dit rijtje ontbreken.
Ondanks haar uitdrogende eigenschappen heb ik deze shampoo al  meerdere keren opnieuw gekocht omdat het de oranje en gele gloed uit mijn geverfde haar haalt. Dat het goedje stinkt en mijn haar uitdroogt neem ik maar voor lief ,
want met een goed haarmasker worden mijn lokken weer zacht  2,49



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !