Review ; DA lipstick Pink

Ik ben al een tijd op zoek naar de perfecte lipstick.
De eisen zijn :
* perfect zuurstok roze
* moet minstens 2 uur lang blijven zitten
* De stick moet je lippen goed verzorgen en mag niet droog aanvoelen
* Een must is dat hij niet al te prijzig is .

Vandaag keek ik in de DA en zag de ''perfect color'' liggen.
Hij heeft geen naam maar het kleur nummer is  : 306

Een mooie shiny roze stick die lekker romig is en zich gemakkelijk,
over je lippen laat glijden.
De stick zit in een [ helaas niet zo'n foto genieke] zilveren huls.

Foto




Hieronder zie je een swatch op mijn lippen.
Een leuk kleurtje die mijn lippen niet uitdroogt maar lekker zacht houdt.
Helaas betekent dit ook dat de kleur niet langer dan een uurtje blijft zitten,
en dat is jammer !  mijn zoektocht gaat dus weer door ;)




Deze lippenstift is te koop bij de DA drogisterij voor 3,04

Doen ! als je van glossy lipsticks houdt die lekker ruiken naar zwitsal.

Lekker laten liggen : Als je toch een betere kwaliteit verkiest en daar best wat meer geld voor over hebt .  


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !